Tot negoci basat a vendre qualsevol mena de bé, se centra en una de les màximes constants de la venda: la repetició, és a dir, clients que tornen, fidelització, encertar la seva motivació de compra, proporcionant una vegada i una altra una experiència de plena satisfacció en l’adquisició de la nostra proposta comercial.
Tots sabem que hi ha molts tipus de consumidors i la seva motivació sol ser variada, preu, proximitat, frescor, personalització, innovació, renovació…
Això són només uns pocs arguments que se’m venen ara al cap, però això és només divagar sobre una cosa que tots conscients o inconscientment, en major o menor mesura sabem, però realment la qüestió és aquesta: venem el que ens compren o ens compren el que embenem?
Les botigues especialitzades venem carn de qualitat màxima, exclusiva que atreuen un públic exigent i específic, interessat en estàndards de qualitat molt alts, disposats a pagar per especialització, qualitat i una experiència personalitzada.
Aquests estàndards de qualitat només els pot donar la botiga especialitzada amb matèries primeres exclusives. Tots sabem que el producte de gourmet atreu públic gourmet, per la qual cosa sempre em repeteixo la mateixa pregunta. Vull vendre el que em compren o que em comprin el que venc?
Normes de participació
Aquesta és l'opinió dels lectors, no la d'aquest mitjà.
Ens reservem el dret a eliminar els comentaris inadequats.
La participació implica que ha llegit i accepta les Normes de Participació i Política de Privadesa
Normes de Participació
Política de privacitat
Per seguretat guardem la teua IP
216.73.216.187