
Parlem amb la segona generació de Cruz, perquè ens expliquin com volen afrontar aquesta nova
etapa, i com estan transformant una de les empreses més innovadores i amb més recorregut del
nostre sector.
Llavors Lidia i Rafa, vosaltres sou la nova generació de Cruz?
Si, fa uns deu anys que vàrem marxar de Cruz per obrir les nostres empreses, i ara fa un any que hem tornat per gestionar l’empresa familiar.
Els anys que heu estat fora de Cruz heu tingut contacte amb el sector de la carnisseria?
Totalment, el que hem fet és “exportar” el know how de Cruz a França i Suïssa, a on hem obert 4 oficines i hem ampliat els nostres sectors d’actuació, dissenyant també restaurants gastronòmics, hotels i hàbitats d’alt standing.
Però sobretot hem tingut la gran sort de treballar amb molts Carnissers (MOF) francesos (millors Carnissers de França) amb qui hem pogut aprendre moltíssim.
Ara quin son els vostres objectius amb Cruz?
A Cruz fem dues activitats ben diferents que avui en dia no acabem de comunicar bé i l’objectiu principal és diferenciar-les per poder ser els referents a tota Europa amb ambdues.
D’un costat som fabricant de vitrines a mida d’alta gamma (CRUZ) i, d’altra banda, som una agència d’interiorisme estratègic (THE CRUZ AGENCY), on ajudem els nostres clients a actualitzar els seus negocis a través de l’interiorisme estratègic, la decoració i el màrqueting.
El que volem diferenciar amb aquestes dues vies de negoci és la compra d’una vitrina per a una actualització de maquinària i tecnologia, amb la creació d’un negoci o reforma al complet d’aquest on es tindran presents les diferents estratègies i tècniques d’interiorisme i màrqueting esmentades anteriorment.
Amb l’interiorisme estratègic, fem servir tècniques de retail màrqueting i neuro-arquitectura junt amb interiorisme, per dissenyar botigues amb un objectiu: augmentar les vendes dels nostres clients.
Què voleu dir amb interiorisme estratègic?
Actualment, hi ha una competència ferotge, i el cicle de vida dels comerços és cada vegada més curt a causa del fet que les tendències i els hàbits de consum canvien cada vegada més ràpid.
Amb l’interiorisme estratègic, fem servir tècniques de retail màrqueting i neuro-arquitectura junt amb interiorisme, per dissenyar botigues amb un objectiu clar, augmentar les vendes dels nostres clients.
I un objectiu tan ambiciós com ho aconseguiu?
D’una banda, tenim la sort de tenir arquitectes a Espanya, França i Suïssa, i gestionar una mitja de 30 – 40 projectes a la vegada a tota Europa. Això ens dona una visió increïble de quines són les tendències, les tècniques i els models que funcionen millor.
D’altra banda, fem estudis de mercat i analitzem els resultats amb el nostre coneixement del mercat, per després fer servir tècniques de retail màrqueting i neuro-arquitectura i dissenyar botigues que puguin continuar creixent durant els pròxims 7 – 10 anys.
I fer servir aquestes tècniques a les carnisseries funciona?
Funciona i molt, només entre 2022 i 2023 hem reformat 50 negocis i els resultats són sempre els mateixos, un increment mitjà de la facturació d’entre el 15% - 25%.
I llavors que passa amb Cruz com fabricant de vitrines?
Volem ser els fabricants de vitrines a mida més grans i de més qualitat d’Europa. Els darrers deu anys per Europa, ens han permès aprendre molt dels millors carnissers i fabricants de vitrines. Això ens ha servit per crear nous models que tenen un millor fred, son més fàcils de netejar i estan connectades a la nostra fàbrica per internet per monitorar que funcionin sempre perfectament.
De fet, ara fa uns sis mesos que hem portat a Barcelona un model de vitrina que fa quatre anys que produíem només per França i que els MOF (millors carnissers de França) ja la consideren la Rolls-Royce de les vitrines. A més, per poder absorbir la producció dels tres països, fa un any que vàrem començar a industrialitzar les nostres instal·lacions amb procediments, protocols i controls de qualitat, i som l’únic fabricant en aquest país amb un certificat de qualitat ISO 9001.
Normes de participació
Aquesta és l'opinió dels lectors, no la d'aquest mitjà.
Ens reservem el dret a eliminar els comentaris inadequats.
La participació implica que ha llegit i accepta les Normes de Participació i Política de Privadesa
Normes de Participació
Política de privacitat
Per seguretat guardem la teua IP
216.73.216.187