Per celebrar el Dia Mundial de l’Hamburguesa, hem impulsat un any més una campanya de visibilització i comunicació per reivindicar el valor de l’hamburguesa artesana elaborada als establiments agremiats. Entre les accions destacades, es va dur a terme un sorteig a través d’Instagram, actiu del 15 al 27 de maig, amb un xec regal de 50 € per comprar hamburgueses de qualitat com a premi. Aquesta acció va permetre augmentar la comunitat digital amb 135 nous seguidors, més de 1.100 participacions i prop de 64.000 visualitzacions. Paral·lelament, el Gremi va fer arribar un lot d’hamburgueses a Ràdio Flaixbac, i es van emetre falques publicitàries a Cadena 100, Rock FM i COPE Catalunya, amb una entrevista a Antoni Gálvez dins la programació especial.
També es van organitzar tallers infantils d’hamburgueses als mercats de Provençals, Olesa de Montserrat i l’Estrella, adreçats a nens i nenes de 4 a 14 anys, per fomentar el consum de productes frescos i de qualitat, tot apropant-los al món de l’alimentació saludable d’una manera lúdica i educativa. Una campanya que ha deixat empremta i que confirma que l’hamburguesa artesana té molt a dir… i molt a oferir.
Normes de participació
Aquesta és l'opinió dels lectors, no la d'aquest mitjà.
Ens reservem el dret a eliminar els comentaris inadequats.
La participació implica que ha llegit i accepta les Normes de Participació i Política de Privadesa
Normes de Participació
Política de privacitat
Per seguretat guardem la teua IP
216.73.216.187