
Els professionals que van visitar Meat Xperience a la seva primera edició, van destacar l’oportunitat de retroba-se, compartir experiències i conèixer novetats en un entorn dinàmic i inspirador.
El propòsit de la fira continua sent reforçar el valor de l’ofici, connectar els professionals del sector i acostar les tendències del futur.
Després de l’èxit de la primera Fira MEAT XPERIENCE, que va superar totes les expectatives amb més de 4.000 visitants, 60 expositors i més de 250 marques representades, se celebrarà la segona edició els dies 4 i 5 d’octubre de 2026 a la Farga de l’Hospitalet de Llobregat (Barcelona), amb més activitats, novetats i espais pensats per al professional.
L’esdeveniment, impulsat per la Federació Catalana de Carnissers i Xarcuters i organitzat per l’agència Impacta Group, es consolida com el punt de trobada nacional de referència per als professionals del comerç: carnisseris, xarcuters, elaboradors, distribuïdors i proveïdors de tot l’Estat.
L’ambient viscut durant la primera edició i les valoracions recollides entre els assistents deixen clar que hi havia moltes ganes d’un esdeveniment com aquest. Els professionals que van visitar Meat Xperience a la seva primera edició, van destacar l’oportunitat de retrobar-se, compartir experiències i conèixer novetats en un entorn dinàmic i inspirador. La bona acollida ha estat clau per impulsar una segona edició encara més ambiciosa.
INNOVACIÓ I VALOR AFEGIT
MEAT XPERIENCE aposta per la innovació, la formació i la diferenciació del comerç especialitzat, i connectant-lo amb proveïdors selectes amb propostes d’alt valor afegit.
Segons Antoni Gálvez, president del Gremi, la segona edició de Meat Xperience arriba amb l’objectiu de consolidar aquest espai únic per compartir coneixement, impulsar la innovació i enfortir el futur del sector. “La carnisseria viu un moment de transformació i hem de ser-hi presents com a col·lectiu. Aquesta fira és una oportunitat per créixer plegats”, assegura. Per la seva banda, Jorge Martín, director de l’esdeveniment, destaca que “MEAT XPERIENCE és una excel·lent oportunitat perquè el comerç especialitzat descobreixi productors locals d’alimentació selecta, capaços d’aportar valor afegit i diferenciació davant de les grans cadenes”.
El programa de la segona edició inclourà una zona d’exposicions, activitats formatives, exhibicions en directe, taules rodones i experiències pensades per inspirar i enfortir el canal tradicional de carnisseria i xarcuteria.
TOTA LA INFORMACIÓ, AVIAT
Des del Gremi i l’organització de MEAT XPERIENCE, us convidem a formar part d’aquesta cita imprescindible per al sector. Seran dos dies per aprendre, connectar, descobrir novetats i reivindicar la força del comerç especialitzat. Us animem a estar atents a les nostres comunicacions per conèixer tots els detalls del programa, les inscripcions i les oportunitats que oferirà aquesta segona edició.
Normes de participació
Aquesta és l'opinió dels lectors, no la d'aquest mitjà.
Ens reservem el dret a eliminar els comentaris inadequats.
La participació implica que ha llegit i accepta les Normes de Participació i Política de Privadesa
Normes de Participació
Política de privacitat
Per seguretat guardem la teua IP
216.73.216.187